مصاحبه آرشیو خبر ها
رسیدن به یک چهارم نهایی و یا نیمه نهایی ما را راضی نمی کند

رسیدن به یک چهارم نهایی و یا نیمه نهایی ما را راضی نمی کند

عدم حضور سوپرجیجی در لیست اولیه ی توپ طلا شگفتی و اعتراضات زیادی را برانگیخت، آنقدر زیاد که ایتالیا به نشانه ی اعتراض در رای گیری این نمایش تبلیغاتی فیفا شرکت نکرد.

 

کلودیو مارکیزیو، هافبک 30 ساله و کاپیتان سوم تیم یوونتوس در مصاحبه ای با مجله ی فرانسوی گفت:

 

نه فقط به خاطر دوران حرفه ایش، بلکه به خاطر اینکه هنوز هم در بین هم پستی هایش بهترین است، جیجی باید بین نامزدهای توپ طلا می بود. دوست دارم ببینم مسی و رونالدو وقتی به سن او رسیدند کجا خواهند بود. پوگبا خیلی سریع تشخیص داد که یک پدیده است، اما نباید فراموش کنیم که داریم در مورد یک پسر جوان صحبت می کنیم. امیدوار هستم که او طولانی مدت در یوونتوس بماند چون می تواند در کنار ما پیشرفت فراوانی کند. دیبالا؟ من می دانستم او یک استعداد خالص است، اما می ترسیدم که راهش را در ابتدای فصل گم کند، با توجه به اینکه همه در آن مقطع مشکلاتی داشتند. اما در عوض او به سرعت پیشرفت کرد او در تمرینات کاملا اروپایی عمل میکند.

 

او سپس در مورد وضعیت تیم ملی ایتالیا صحب کرد، کلودیو 54 بازی ملی هم در کارنامه دارد:

 

ما ناشناخته هستیم، اما باید بپذیریم که تعداد کمی بازیکن بزرگ و استعداد در تیممان هستند. مسئله این است که یک چرخه را داریم طی می کنیم. کونته بهترین مربی برای تیمی است که استعدادهای کمی دارد. او می تواند از لحاظ فنی و ذهنی این مورد را به تیم اضافه کند. رسیدن به یک چهارم نهایی و یا نیمه نهایی ما را راضی نمی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: